ponedeljek, 1. december 2014

Novoletne voščilnice in novoletni-šolski bazar # 2.

Kupček, kupček novoletnih voščilnic počasi nastaja ;) 


Tokrat sem naredila rokavičke iz filca, da nas pozimi ne bo zeblo.


Kot sem že v tej objavi napisala, podružnična šola Sele - Vrhe jutri organizira tradicionalni sejem. Na šoli je le 32 učencev od 1. do 6. razreda.


Že nekaj let sem dobrodelna s svojimi novoletnimi voščilnicami, saj je zbrani denar namenjen učencem.


Voščilnica z zvončkom


Pozimi otroci uživaju na snegu. Nekateri radi smučajo, drugi se radi sankajo in tretji uživajo na drsalkah. Lansko leto so moje papirnate izdelke krasile sani, letos pa bodo to drsalke.


Še kupček "drsalnih" voščilnic ;) Doma sem skupaj naredila že 90 voščilnic namenjenih za novoletni - šolski bazar. Dve seriji boste videli na tej objavi. Več pa pokažem jutri.

Nekaj utrinkov z ustvarjalne delavnice


V letošnjem letu sem imela na šoli že dvakrat ustvarjalno delavnico, ki je bila namenjena novoletnemu bazaru. Prvo delavnico, ki je potekala v mesecu septembru, si lahko ogledaš tukaj. Bili smo zelo pridni saj smo naredili kar 170 novoletnih voščilnic.




Utrinki iz druge ustvarjalne delavnice na podružnični šoli Sele - Vrhe. In ker na CRAFT-alnici poteka res simpatičen izziv Ustvarjajmo z otroki, z veseljem delim utrinke šolske delavnice v njihov kotiček. 


Izziv:

CRAFT-alnica - # 122. Ustvarjajmo z otroki Prosim članice tima, če same izberete katero fotko iz šolske delavnice ;))
Mavelu.com - Blog hop 2014 Marina k tebi prijavljam prvo voščilnico RDEČE ROKAVIČKE Uporabila sem štampiljko Čarobni prazniki
Soul Sanctuary - Mavelu blog hop Mojca k tebi prijavljam drugo voščilnico RDEČ ZVONČEK
Uporabila sem štampiljko Čarobni prazniki
Vanči ustvarja - Mavelu blog hop Vanja k tebi prijavljam tretjo voščilnico DRSALKE Uporabila sem štampiljko Srečno novo leto, ampak povezave žal ne najdem
As You Like It - Favourite xmas style Modern or Traditional 3.Photo / I like traditional ;))) and I like Jingle Bells and I like colours red and green...but this time I used gold colours
Crafty Catz - AG 1. Photo

18 komentarjev:

  1. Kako lepe kolekcije voščilnic
    ste se imeli pa fino, ne
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  2. Jana zelo lepe komplete si naredila in sigurna sem, da se bodo na bazarju vsi razprodali :) Hvala ker se igraš z nami na našem Mavelu blog hopu :) Pozdravček,

    OdgovoriIzbriši
  3. Jana ti si CARICA! Sama vem kako je težko mulariji razložiti poanto in izdelavo ene voščilnice, ne pa toliko različnih motivov - fantastično ti gre mentorstvo od rok :). Mislim, da s prodajo tvojih izdelkov na bazarju ne bo težav, saj so en bolj čudovit kot drug. V glavnem všečkam na polno :)!!!!!!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Jana, tvoje voščilnice so vse po vrsti zelo zelo lepe, Vse pohvale za tvojo dobrodelnost. Tudi mentorstvo ti gre super od rok. :-)) Popolnoma sem navdušena nad tvojo objavo. :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako si in ste pridni, vse pohvale. Krasne komplete voščilnic ste izdelali. Tiste z rokavičkami in zvončki so čudovite.

    OdgovoriIzbriši
  6. Wow Jana, ti si bila jako vrijedna. Prekrasne cestitke.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo lepe voščilnice si naredila in še lepše je pogledati slike z ustvarjanja!
    Krasno :-))

    OdgovoriIzbriši
  8. Jana, koliko ur ima tvoj dan?
    Dobra si, ker ti uspe narediti toliko voščilnic.
    Vse so prečudovite. Všeč mi je ideja z rokavičkami iz filca.
    Pa lepo vas je videti ustvarjalno aktivne. Bravo za male pomočnike.

    OdgovoriIzbriši
  9. Vse tri serije voščilnic in tiste v škatli, so zelo lepe. Pohvale tebi in vsem malim prstkom, ki ste tako pridno ustvarjali.
    Hvala, ker si se nam pridružila na 122. izzivu CRAFT-alnice. Lp

    OdgovoriIzbriši
  10. wow, to pa so lepe stevilke izdelanih voscilnic. Prav vse po vrsti so zelo lepe in jaz vam zelim cim lepso prodajo na bazarju.

    OdgovoriIzbriši
  11. Tudi jaz se sprašujem, koliko ur ima tvoj dan :))) Čudovite voščilnice so - danes so me najbolj navdušili zvončki. Vesela sem, da si uporabila idejo z ukrivljenim napisom, krasno paše pod rokavičke :) Bravo tudi za pridne in ustvarjalne otroške rokice! Naj bo bazar uspešen! Pozdravček, Maja

    OdgovoriIzbriši
  12. Čudovite komplete božičnih čestitk si naredila. najbolj so mi všeč zvončki. In pa vsa pohvala za tvojo dobrodelnost.

    OdgovoriIzbriši
  13. uuuuu, ste bili pa res zeeelooo pridni. zelo lepi kompleti ;)

    OdgovoriIzbriši
  14. Pohvala ustvarjalni mentorici in pridnim šolarjem. Res ste neverjetni :-)

    OdgovoriIzbriši
  15. You have been so busy, wow, what alot of beautiful creations...
    Thanks for sharing with us at CraftyCatz this week.x

    OdgovoriIzbriši
  16. Gorgeous cards, and wow you've been so busy with all those cards.
    Hugs
    Annette - Netty's Cards
    xx
    Proud to design for :
    The Sugar Bowl Challenge,
    Without Words Challenge and
    As You Like It Challenge.



    OdgovoriIzbriši
  17. Prima, kako se razdajaš in koliko lepih voščilnic je nastalo.
    Hvala, da ste se nam s šolarji pridružili v 122. izzivu Craft-alnice. Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši
  18. Uau ... upam, da vam je tudi prodaja šla tako od rok, kot izdelovanje. Neverjetno ste bili pridni ♥♥♥

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar! Z veseljem ga preberem. Želim ti lep dan še naprej, Jana
Thank you for your comment! I read it with pleasure. Have a nice day, Jana