četrtek, 23. januar 2014

Zaprašeni voščilnici

                                         Pokazala vam bom še dve zaprašeni voščilnici.


Uporabila sem rjavo osnovo in ji dodala slepi tisk. Relief je zelo zanimiv. Ker sem ga hotela pokazati, sem dodala samo tri zlato-bele bunkice. Voščilnica je preprosta in zelo elegantna. 




Rjavo osnovo sem med prazniki uporabila kar na treh kompletkih. Voščilnica je v zlato-rjavih odtenkih. Napis (Vesele praznike) odstopa od osnove (3D efekt). Tudi rokavičke bi lahko naredila na tak način, ampak sem hotela izpostavit samo napis. S tem izdelkom sem tekmovala na Izboru novoletnih voščilnic, ki ga je razpisala Prodajalna Fantazija - za ustvarjalne. Uvrstila sem se na 3. mesto....juuuhej zame! 

2 komentarja:

  1. Čestitke za uvrstitev. Oba kompleta voščilnic sta fantastična :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Jerneja hvala in pozdravček iz mrzle Koroške :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar! Z veseljem ga preberem. Želim ti lep dan še naprej, Jana
Thank you for your comment! I read it with pleasure. Have a nice day, Jana